miércoles, 11 de mayo de 2011

Opinio sobre el projecte de construcció l' estel de tracció

Bé la meva opinió personal es que fer el etel es molt pessat i dificil perque necesites molt de temps i materials per fer aquest projecte, jo vaig perdre al principi el meu etel, i vaig tindre que ferme un altre de nou aixo em va endarreri molt perque els meus companys estavan molt més avançats que jo i em vaig pujar les piles  per aconsguir anar al mateix rime que ells, ara jo vaig més avançat que elguns dels meus companys.
Jo crec que fer volar l' estel deu ser molt divertit perque jo mai e fet volar un i estic intigrat a veure com és.
El projecte és molt divertit peró com e dit avanç molt pesat, perque primer sa de cossir a ma i després a maquina i aixo no m' agrada molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario