lunes, 16 de mayo de 2011

Entrevista al professor de l' A.Oberta Salva Torrente

Quants anys tens? Una miqueta més que tu, 30 de març.

Quina opinio tens de l' A. Oberta ? Que es un projecte molt enriquidor tant pels alumnes com pels professors, els alumnes haurien d' aprofitaru mes, els alumnes no són concients.

Com et sembla el meu comportament a clase? Ets una persona treballadora quan aconsegueixes centrarte en el treball has de fer.

Creus que els alumnes de l' A. Oberta són més priveligiats quels altres? Total-ment peró penso que els encara no ho saven.

Creus que els alumnes aprofiten l' oportunidat d' estar a l' A.Oberta? Alguns més que altres.

Quina diferencia hi ha entre els grups Ai B de l' A.Oberta? L' unica diferncia es procidimental els conceptes estan adaptats als projectes que fem a l' aula.

Perque t' agrada ser professor? Perque m' hagrada molt l' esport net  es respecatar els meus companys atraves de l' esport i l' esport es una bona manera de fer-lo servir en el temps liure.

T' agrada ser professor de l' A.Oberta? Moltisim si he d' escolir l' aula oberta i les altres no tindria cap dupte.

Has estudiat molt per fete professor?Doncs si he estudiat i encara segueixo estudiant.

Quants tipos d' esports practiques? Practicu molts esports peró ultimament estic fent triatlons i ara amb la temporada d' estiu començare amb el kite board.

Que et sembla el meu grup de l' aula oberta creus que aprovarem la majoria? La majoria si

Puc ferte algunes  preguntes molt personals? Si me les pots fer.

Estas casat , compromés o només  tens novia? Ni casat ni novia, que  pasa vols ligar amb mi?

Quantes relacions  vas tenir de compromos amb una  noia? Formals  una, vaig durrar 12 anys.

Tens problemes per ligar amb una noia? No

A quants anys vas començar la teva relació sexual? Avanç dels 20 anys.

Que es el que t' agrada d' una noia? Que faigi esport i que sigui una persona que pugis parlar amb ella sobretot  que em faigi riure.

T' agradaria ser un profesional del futbol? No del futbol no m' agarada més els esports  individuals soc masa competitiu encara que respectu els arbitres i els jutges.

Canviaries la teva vida personal? No estic molt be com estic , si estic aixi es perque hu he vulgut fer.

Quin sentit te la vida per tu? Que pots fer allo que vols  i quan volls, peró respectar les normes del joc (vida)

No hay comentarios:

Publicar un comentario