miércoles, 2 de febrero de 2011

TALLER DE FONTANERIA I ELECTRICITAT

FONTANERIA
Bé el taller de fontaneria va ser molt interesant porque vam descubrir cosses noves, com per exemple per que no fa ullor al bani per culpa de les clavagueres, també que és un cargol de mitja polsada o d' una polsada, a i com es medeixen els cargols en polsades, també a unir cargols i tambéa  tallar tubs, bé en fontaneria uns ho em pasat bé estudiant, perque no sens feia pesat estar atent a clase al mengi es la meva opinió.

I també hem aprés nom d' eines que no haviem sentit abans.








    ELECTRICITAT
Bé en el taller d' electricitat hem fet les classes amb el mateix professors i també em van agradar bastant,
el que més m' agrada de l' electricitat és que quan el professors ens-ho explica ho fa amb gracia i em diverteix i m' agrada i em fa estar més atent a clase, en electricitat he aprés a fer els circuits i se els colors que són utilitzats en electricitat.
I també com és para un llam. es un pal conectat amb un camble ficat a uns quants metres setoa tera perque si en cas hi ha un llampec el pal atreu l' electricitat i per el cable es descarega en el fons de la terra.




No hay comentarios:

Publicar un comentario